Saturday, February 25, 2012

Joanna color Naturia- 240 słodkie cappuccino

farba jest, dzis albo jutro bede farbowac;p troche sie boje tego co wyjdzie:D
Zakupilam ja dzis w Tesco za 5 zl sztuka;) pudelko zawiera: farbe, utleniacz w kremie, ulotke i rekawiczki;) wzielam ja wlasciwie tylko dlatego, ze posiada utleniacz i farbe w jednym a nie tylko farbe i substancje rozwijajaca co znaczy ze moze tez mi chociaz troche rozjasni wlosy;) nie chodzi mi o jakies mega utlenienie, ale taki bardzo ciemny blond ;) na razie zdjecia koloru na pudelku, a co wyjdzie zobaczymy;) 

6 comments:

  1. bardzo ładny kolor, własnie szukałam ostatnio farb Joanny w Rossmanie ale ich nie ma, zdziwiłam się

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez to zauwazylam dlatego dorwalam ja dopiero w Tesco;p

      Delete
  2. Tak tak kalosze są bardzo dobre na taką pogodę, ale niestety nie umiem znaleźć taki odpowiednich które by do wszystkiego pasowały, ani odpowiedniego wzoru ; )
    Jak znajdę to na pewno kupię ; )
    pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam takie kolorowe z F&F chyba (z Tesco mowiac prosciej;p) i sa bardzo fajne;) przez wiekszosc roku widzialam kalosze w roznych sklepach, ale byly dla mnie za drogie jak na kawalek gumowego buta;p w zimie trafilam na obnizke i kosztowaly jakies 25 zl chyba to wzielam;)

      Delete
  3. oby wyszedł Ci taki kolorek jaki chcesz :)
    czekam na zdjęcia po :)

    ReplyDelete

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)