Monday, June 4, 2012

Celia- Pomadka Błyszczyk Nude 602

Hej;)
Odkrylam gdzie w Katowicach sa pomadki Celii. W Skarbku;) W Drogerie Polskie na 2 pietrze;) Jest spory wybor, kazda szminka ma swoj tester- ceny wahaja sie od 6,50 do 14,50 chyba. Ja za moja zaplacilam 11,90 ;) Jest to moja druga pomadka Celii ;)( Pierwsza pomadka ) poprzednia miala wykonczenie dosyc drobinkowe, ta zadnych drobinek nie posiada. Odcien przypomina mi In The Nude z Essence. Ostatnio mam mala manie na pomadki, kupie jeszcze jakis kolor jak mi wpadnie w oko... Tzn juz wpadl;)
Pozdrawiam;)








14 comments:

  1. Pasuje ci, u mnie ten kolor wypada zdecydowanie bardziej blado :)

    ReplyDelete
  2. A jak z trwałością? nie waży się na ustach, nie wysusza? ja miałam pomadkę Celii z kolagenem i była średnia. Może ta seria jest lepsza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na razie nie jestem w stanie powiedziec zbyt wiele o niej;p moja poprzednia z serii blyszczyko-pomadek byla okej;) mysle, ze z ta tez nie bedzie problemow;)

      Delete
  3. genialne są te pomadki, ja mam numerek 603 :)

    ReplyDelete
  4. Ja dzisiaj otrzymałam swoje zamówienie, pomadkę nr 601 i 507 :) Próbowałam już 601 i jest bardzo fajna :)

    ReplyDelete
  5. śliczna, mam inny odcień zupełnie inny z drobinkami

    ReplyDelete
  6. Ooooo świetnie, że napisałaś o Skarbku- koniecznie muszę się tam wybrać!

    ReplyDelete
  7. zakochałam się wręcz w tym odcieniu :)

    ReplyDelete
  8. No proszę dobrze wiedzieć gdzie w Katowicach szukać :)
    śliczny odcień, pasuje CI :)

    ReplyDelete
  9. Zdążyłam już dziś wypróbować moją kredkę z Rimmela z dzisiejszego wpisu na blogu i jestem zadowolona :)
    Pozdrawiam ciepło!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. kolor jeden z tych które lubię :) ja na pomadkach/szminkach ostatnio bardzo się zawiodłam więc musi troszkę czasu minąć żebym coś kupiła

    miscellaneous-em.blogspot.com

    ReplyDelete

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)