Thursday, September 1, 2011

Zamowienie z Yves Rocher

Witam
Dziś chciałabym sie pochwalic zamowieniem z YR.
Generalnie zakupy tej firmy robie pocztowo. 
Tzn dostaje oferte wysyłkowa, wybieram co chce miec,a oni mi wysylaja, z reszta nie musze tego za bardzo tlumaczyc, chyba wiecie o co chodzi;) 
Pare dni temu dostalam calkiem ciekawa oferte. 
Za zamowienie na ponad 49 zl dostane zupelnie za darmo wode toaletowa Naturelle 75ml!!!
Calkiem niezla oferta pomyslalam sobie wiec razem z mama postanowilysmy cos dla siebie wybrac.
Moja mama ma swoich ulubiencow tej firmy ktorych kupuje zawsze i nie moze sie bez tego obejsc. Ale o tym zaraz. 
Chciałam wrocic jeszcze do tych gratisow. 
Uwazam, ze to jest calkiem fajne i mile dostawac cos gratis do zamowienia. czesto bylo tak, ze gratisem byl zegarek, jakies torby czy cos w ten desen, ale zamiast tego moglysmy sobie wybrac dowolny produkt do 59 zl w cenie katalogowej.
Dzieki takim okazjom mam juz darmowy zapas podkladow i to calkiem niezlych, ktore kosztowaly okolo 59 zl, oraz bardzo fajny puder transparenty, ktory mam juz od marca i uzywam go i uzywam i konca nie widac. 
Tyle jesli chodzi o te gratisy. fakt, ceny nie sa tam jakies najmniejsze, ale uwierzcie, ze kosmetyki sa warte swojej ceny poniewaz sa wydajne( ostatni tonik plus mleczko 300 ml meczylam prawie przez rok), sa to produkty ekologiczne, zaczynajac od etykietek i konczac na skladnikach z ekologicznych upraw. 
Jesli ktoras z was interesowalaby sie wstapieniem do YR mam blankiety "dla przyjaciolek" i jest tam mnostwo gratisow do 1 zamowienia. wiec jak chcecie to piszcie;) 
Dobrze, przejde juz do mojego zamowienia, a wlasciwie to do ulubiencow mojej mamy. 
Moja mama uwielbia, a wrecz kocha krem z serii Pure Calmille
Sama tez go posiadam i musze stwierdzic iz ten krem pokonuje wszystkie inne. Bardzo fajnie nawilza, jedno posmarowanie starcza na caly dzien, nie uczula, wybiela nam troche twarz- tzn wyrownuje koloryt. Jest duzy- 125 ml. Jego katalogowa cena to 30 zl i to jedyny minus, ale ja go kupuje zawsze na promocji i nigdy wiecej niz 15 zl za niego nie placimy;) 
Nastepny ulubieniec mojej mamy i moj wlasciwie tez to antyperspirant w kulce. Najczesciej zamawiamy ten:

sa oczywiscie jeszcze inne z tej serii, ale ten ladnie rozjasnia skore pod pachami i pozostawia ja bardzo delikatna. moze jego zapach nie utrzymuje sie jakos dlugo, ale mi to zupelnie nie przeszkadza. nie zostawia zadnych plam na ubraniach, nawet jak przejade wysmarowana pacha po bluzce;) cena rowniez w tym przypadku katalogowa jest wieksza 14,90 ale rowniez w promocji mozna go kupic za niecale 10 zl;) no i tez musze dodac, ze jest niezwykle wydajny;) 
Wiec to by bylo na tyle z ulubiencow mojej mamy i po czesci mojej.
Ja dla siebie zamowiłam dwie rzeczy: pierwsza jest to nowosc z YR i sama jestem tego ciekawa. 
Jest to szampon stymulujacy przeciw wypadaniu wlosow. 
Rezultaty
85% kobiet potwierdza, że szampon stopniowo ogranicza wypadanie włosów*.
* Ocena efektów. Badania przeprowadzone wśród 46 kobiet przez 4 tygodnie.

Składnik aktywny
Biały łubin bio o właściwościach zapobiegających wypadaniu włosów.

Pochodzący z regionu Morza Śródziemnego i z Ameryki Południowej biały łubin jest rośliną powszechnie uprawianą w Europie. Wyciąg z ziaren bogaty w proteiny i lipidy ma właściwości zapobiegające wypadaniu włosów. Wyciąg ten jest również znany ze swych właściwości stymulujących mikrokrążenie skórne. Biały łubin wyselekcjonowany przez Naukowców Laboratorium Yves Rocher pochodzi z ekologicznych upraw.

Składniki pochodzenia roślinnego :  wyciąg z białego łubinu z ekologicznych upraw, baza myjąca pochodzenia roślinnego.

To zapewnia producent, zobaczymy jak bedzie;)
I druga rzecz, ktora zamowilam to pojedynczy cien do powiek Couleurs Nature w odcieniu kwiat pomaranczy. Tak on wyglada:
Jest on po cenie promocyjnej za 25 zl, normalnie kosztuje 35zl. 
Wiec to by bylo na tyle.
Oczywiscie kosmetykow z YR mam o wiele wiele wiecej, ale to stopniowo pokaze wam w nastepnych postach.
Pozdrawiam;)

No comments:

Post a Comment

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)