Sunday, November 20, 2011

Tłusta cera- tłusty krem? Czemu nie!

Witam, dzisiaj chcialam powiedziec o pewnej rzeczy, ktora zaobserwowalam;p skusilam sie na uzywanie kremu bambino. jest to krem bardzo tlusty, adresowany dla skory niemowlecej wiec bardzo dobrze chroni. co zauwazylam po stosowaniu tego kremu na dzien? skora otrzymujac dobre nawilzenie dzieki temu kremowi produkuje mniej sebum, co sprawia, ze mniej sie "swiece". Mysle tez ze nie tylko ja mam takie wrazenie. Krem ten ma rowniez bardzo dobry wplyw na cere- poniewaz zawiera telenek cynku, a wiadomo jak cynk dziala;) co jeszcze moge powiedziec, zawiera niewielki filtr uv 4. Polecam poniewaz kosztuje grosze, a niesamowicie pielegnuje cere i dobrze ja nawilza;)

1 comment:

  1. Naprawdę nadaje się do cery tłustej? Muszę go wypróbować! Mam nadzieję, że dla mnie się nada :) Wiele razy próbowałam "polubić się" z tłustymi kremami, ale nie wychodziło...
    Ten krem zawiera tylko spf 4, ale w moim rozdaniu można wygrać krem z filtrem spf 50 :) Zapraszam :) http://planet-quera.blogspot.com/2011/10/tam-ta-da-dam-ogaszam-rozdanie.html

    ReplyDelete

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)