Saturday, April 21, 2012

Już niedługo farbowanie;) plus króciutka gadanina;)

hej;) wiem, ze mnie starsznie dlugo nie bylo, ale... wiecie.... studia wykanczaja :D doslownie i w przekosni;d
na wiosne czas o siebie zadbac;) niedlugo planuje pofarbowac wlosy, poniewaz juz widac odrosty;p 
Chyba znow uzyje Joanny w odcieniu słodkie cappucino ;)
Stan odrostow na dzien dzisiejszy:
Hmmm co by Wam jeszcze napisac;) 
O, juz wiem;p Do kin wlasnie wszedl Battleship ;p

nie zebym byla fanka jakichs kasowych i beznadziejnych amerykanskich produkcji, ale czasami lubie sie odmozdzyc. Plus lubie takie "rozpieprzajace" efekty na ekranie:D bylyscie juz na tym? Co myslicie? A no i zapomnialam wspomniec, ze oczywiscie Rihanna jest duza reklama dla tego filmu i z pewnoscia niejedna osoba wybierze sie, zeby zobaczyc jak barbadoska radzi sobie na duzym ekranie;p Nie ukrywam, ze mnie tez to troche ciekawi chociaz fanka Rihanny ani jej głosu(? duze slowa) nie jestem:D Juz niedlugo weekend majowy, przynajmniej mi sie zaczyna juz od srody:D nie wiem jak wam haha;) okej;) pozdrawiam i mam nadzieje, ze niedlugo wpadne z jakas recenzja;) papa;)

No comments:

Post a Comment

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)