Thursday, April 26, 2012

Niespodziewany haul- farbowanie, olejowanie, buty i pasek z F&F

Witam Was w ten piekny dzien;)
 mam dzis za soba wycieczke do Rossmana i Tesco. Ostatnio pisalam, ze wypadalo by juz pofarbowac odrosty. Zakupilam dzis wlasnie w tym celu farbe Joanna Color Naturia w odcieniu tym co ostatnio czyli- słodkie cappuccino. Ciekawe jak zlapie na nieco jasniejszych, niz ostatnio wlosach. Na pewno pokaze Wam efekt;) Plus biore sie za olejowanie wlosow- przynajmniej raz w tygodniu. Co mi zaszkodzi sprobowac. Skoro ma to taki dobroczynny wplyw na wlosy to why not. Kupilam rowniez jeszcze dwa mydelka, poniewaz znalazlam jeszcze troche woreczkow i zrobie jeszcze ze dwa woreczki zapachowe;) haha;) no i Tesco- buty juz musialam kupic bo moje poprzednie baleriny z Baty juz maja 2 lata-byly bardzo porzadne, jak na tyle co w nich chodzilam dopiero niedawno zauwazylam ze gdzieniegdzie zaczely sie odklejac... zabaczymy ile te pozyja;) Pasek kupiony wlasciwie przez przypadek. Chociaz nie do konca. Jeszcze jakos w lutym czailam sie na taki czarny pasek gumowy, ale nigdzie nie umialam znalezc;/ ten kupilam za 17 zl i jestem zadowolona;) okej, to by bylo na tyle;) pozdrawiam;) 

Cennik:
Farba Joanna: 4,99 sztuka
Mydło Luksja: ok. 1,50 zl
Mydło  Tesco : 1,09 zl
Olejek Alterra: ok. 15 zł
Magazyn Tesco 1 gr;) (z karta clubcard)
Pasek: 17 zl
Buty: 49 zl

3 comments:

  1. Też farbuje się z Joanna ;) Ładne buciki ;) Ja kiedyś czytałam o zbawiennej oliwie z oliwek na włosy i szczerze nigdy w życiu! musiałam myć włosy po 3 4 raz pod rzad a i tak były trochę "tłustawe".
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  2. Ja również farbuje Joanna. Wypróbowałam kilka farb innych firm i tylko ta mnie satysfakcjonuje^^

    sensuallangel.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Używam i bardzo lubię olejek z alttery:)

    ReplyDelete

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)