Sunday, June 3, 2012

Makijaż inspirowany gwiazdami- Adele

Hej. To moj pierwszy taki makijaz. Zdjecie beznadziejne ale makijaz robilam wieczorem, z nudow;p inspirowalam sie zdjeciem Adele znalezionym w sieci;) z moja opadajaca powieka ciezko jest cokolwiek zmalowac (bo i tak polowy powieki nie widac;p), ale przy najwiekszych staraniach moja niewprawiona reka wyszlo cos takiego:

Nie, zeby to bylo niewiadomo co. Nie jest to jakis makijaz wymagajacy wielkiego przygotowania. Na gorze czarna gruba kreska wyciagnieta na zewnatrz, na dole na linii wodnej rowniez kreska tylko, ze biala i rowniez wyciagnieta na zewnatrz. Na zalamaniu powieki mialam jeszcze roztarta brazowa kredke tak jak widac na zdjeciu Adele, no ale coz;p mam oczy jakie mam i nie widac tego;p i generalnie to wszystko;) Jak widzicie moja kreska ma swoje wybryki i w niektorych miejscach troche odbiega od linii ;) Osadzajac moj makijaz od razu powiem, ze eyeliner uzywam naprawde baaaaardzo rzadko i naprawde nie mam wyrobionej reki;p

Uzyte kosmetyki:

2 comments:

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)