Sunday, February 3, 2013

Zamówienia Yver Rocher i Avon

Hej;) 
Ostatnio jeśli chodzi o pielęgnację trochę mniej kupuję, ale w tym miesiącu czas uzupełnić trochę "kosmetyczkę". 
Zamówienie z Avonu obejmuje tylko trzy rzeczy. Nowość w katalogu nr 2/2013 Zestaw Himalajskie Jagody Goji ( w skład zestawu wchodzą: Rewitalizujący żel do mycia ciała 150 ml, Rewitalizująca maseczka do twarzy 75 ml, Rewitalizujący balsam do ciała 150 ml) 


Z Yves Rocher będzie trochę więcej. 
Będzie to 6 rzeczy plus jeden gratis.
1. Balsam do ust Kokos (Nowość- bez parabenów) 
Posiadam jeszcze końcówkę balsamu Pomarańcza i Czekolada i jest to całkiem fajny balsam, więc mam nadzieję, że ten również się spisze. 
(Cena katalogowa ze sklepu Internetowego www.yves-rocher.com.pl - 9,00 zł)
2. Żel pod prysznic- Owoc Granatu z Hiszpanii 
Seria Jardins du Monde gości w mojej łazience od paru ładnych lat, nie mam nic do zarzucenia żelom pod prysznic z tej serii. Bogactwo zapachów i przystępna cena. 
(Cena katalogowa ze sklepu Internetowego www.yves-rocher.com.pl- 8,90 zł)

3. Maseczka rewitalizująca- Owoc Granatu z Hiszpanii 
Maseczki z YR cudów nie robią, ale miło odświeżają buzię. 
(Cena katalogowa ze sklepu Internetowego www.yves-rocher.com.pl- 21,90 zł)


4. Krem do twarzy i ciała na dzień Pure Calmille 
Ten krem to już któryś z kolei, ja go co prawda bardzo rzadko używam, ale moja mama lubi go najbardziej ze wszystkich kremów. 
(Cena katalogowa ze sklepu Internetowego www.yves-rocher.com.pl- 24,00 zł)
5. Mleczko + tonik 2 w 1 Pure Calmille
Również enty raz go zamawiam. Dobry produkt do zmywania makijażu, nie podrażnia, konsystencja taka troszkę lejąca.
(Cena katalogowa ze sklepu Internetowego www.yves-rocher.com.pl- 19,90 zł)
 6. Gratis Woda perfumowana Moment de Bonheur 30 ml 
Posiadałam miniaturkę. Zapach bardzo kobiecy, baaardzo różany- więc jak ktoś nie lubi zapachu róży, to mu nie podpasuje na pewno. Na pewno nie jest to zapach na dzień- bardziej na randkę, wieczór itp. 
(Cena katalogowa ze sklepu Internetowego www.yves-rocher.com.pl- 129,00 zł)
Razem: 83,70 zł (nie licząc Wody perfumowanej) 
Wiadomo, że w YR zawsze są jakieś promocje itp. Ja z oferty wysyłkowej za wymienione produkty płacę w sumie 53,60 plus 9,95 koszta wysyłki. Zaoszczędzone (przynajmniej w teorii) 20 zł :P plus całkiem niezły gratis, który na pewno zużyje. 
Ze strony internetowej też można zamawiać, lecz zauważyłam, że często tam są słabsze gratisy (jeśli komuś zależy na czymś fajnym) i często promocje są mniejsze niż w ofercie wysyłkowej. Mi osobiście bardziej odpowiada oferta wysyłkowa. 

Ciekawi Was recenzja jakichś produktów? 
Opisałam pokrótce tyle ile mogę Wam powiedzieć na szybko. 
Jeśli chcecie pełniejszej recenzji to piszcie ;)




1 comment:

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)