Sunday, June 9, 2013

Haul- nowe nabytki Isana Ziaja Perfecta Playboy

Dawno mnie tu nie było.
Dziś przychodzę z kolejnym haulem i po części krótkimi recenzjami pokazywanych produktów.
Rzeczy nie ma wiele. W moich szafkach i tak zalega jeszcze mnóstwo niezużytych kosmetyków.

Ja już mam prawie wakacje;) no wiadomo, najpierw jeszcze sesja, ale przynajmniej nie muszę już jeździć na zajęcia. Postanowiłam więc z przypływu wolnego czasu poświęcić więcej czasu na bloga i przy okazji chcę wprowadzić nowy wątek- ale to dopiero za jakiś czas.

Przechodząc do produktów:
1. Żel pod prysznic z drobinkami Playboy Play it rock. 150 ml
Nawet nie wiem gdzie można go kupić. Dostałam to i dezodorant z tej samej serii. Co do drobinek to nie pozostają na ciele, wszystko się zmywa podczas kąpieli- więc po co one?
Mycie- bardzo fajne, dobrze się pieni, pozostawia skórę gładką
Zapach- trochę truskawkowy, słodki, przyjemny
Wydajność- całkiem wydajny
Minusy- zakrętka- podczas prysznica nie chce mi się bawić w odkręcanie i zakręcanie tubki. Lepsza byłaby standardowa na zatrzask.
Dlatego 4/5 pkt.




2. Dezodorant tej samej firmy i serii. Co do dezodorantów to średnio za nimi przepadam. Nie rozumiem idei czegoś co za chwilę i tak już nie czuć. Na pewno bym tego nie kupiła, ale jeśli już dostałam to zużyje. Ładny zapach, nieduszący, ale ulotny bardzo szybko więc tylko 2/5 pkt


3. Zestaw z Ziaji szampon i odżywka "Intensywne wygładzanie''.
Generalnie na razie używam głownie szamponu i jestem zadowolona. Nie wymagam wiele od szamponu. Ma ładnie pachnieć, nie plątać włosów i dobrze myć. Z tym szamponem jest tak, że efektu wygładzenia nie zauważyłam;) Ma wspaniały zapach, który utrzymuje się długo na włosach, włosy po umyciu są puszyste, ale nie puszą się, całkiem nieźle się układają. Jedyny minus dla mnie to wydajność- posiadaczka długich włosów będzie musiała dużo go na razi użyć, żeby dobrze spienić włosy. Podsumowanie- fajny szampon, ale na pewno nie wygładza i nie jest wydajny. Co do odżywki to zastosowałam ją raz i ze spłukiwaniem, więc zbyt wiele nie mogę powiedzieć. Punktacja: 4/5





Szampon

Odżywka
4. Masło do ciała Perfecta SPA Antycellulitowe Pomarańcza i aromat wanilii.
Bardzo przyjemny produkt. Naprawdę dobrze nawilża i wygładza skórę. Zapach jak dla mnie bardzo słodki i przyjemny. Konsystencja w sam raz. Dosyć szybko się wchłania, ale nie jakoś super szybko. Produkt wg mnie godny polecenia. Co do właściwości antycellulitowych to nie wierzę, że jakikolwiek kosmetyk może zredukować cellulit. Niestety;) więc nawet od tego masła tego nie oczekuję. Myślę, że samo masło zasługuje na 5/5 pkt. Jedynym minusem może być niezbyt higieniczne pudełko, do którego się mogą dostać paprochy i kurz:/ 




5. Ostatni produkt to Pianka do golenia o zapachu brzoskwini z firmy Isana. 
Zapach- faktycznie przyjemny zapach brzoskwini. Działanie- jak najbardziej na plus, zmiękcza skórę i włoski, dzięki czemu golenie idzie szybciej i przyjemniej, skóra pozostaje naprawdę gładka po tym produkcie. Jak za cenę 3 zł (na promocji) produkt powinien być KWC. Nie widzę żadnych minusów. 5/5 pkt. 



To by było na tyle. Miałyście coś z tych produktów. Jaka jest Wasza opinia? A może polecacie coś lepszego???

No comments:

Post a Comment

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)