Saturday, February 4, 2012

Under Twenty Anti Acne 2w1 lekki krem + puder antybakteryjny

Jakis czas temu zakupilam sobie wlasnie ten produkt, aby miec cos, co da mi efekt lzejszy niz podklad. 
Wybor padl na ten "wynalazek". Kiedy pierwszy raz siegnelam po niego (ok. listopada) nie przypadl mi do gustu, poniewaz w tym czasie moja cera byla czysta a po nim dostalam lekkiego wysypu. Jednak cos sie zmienilo chyba w mojej diecie albo nie wiem w czym, ale zaczelam miec lekkie problemy z wypryskami:( 
Dzielnie walczylam z nimi uzywajac korektora antybakteryjnego Synergen, ale walka ta byla marna. Siegnelam wiec po ten zapomniany kosmetyk- w koncu jest antybakteryjny. I stalo sie cos co mnie ucieszylo- produkt pomogl mi z niedoskonalosciami, przynajmneij w takim stopniu, ze jestem zadowolona. 

Co do krycia to musze powiedziec, ze jest ono slabe, tak jak pisze producent- puder ma nam wyrownac koloryt cery, co do maskowania zaczerwienienia i pryszczy- tu srednio, trzeba uzyc jeszcze korektora... Plusem jest dodatkowo ladny, swiezy zapach. Producent obiecuje nam rowniez otymalne nawilzenie. Czy wywiazuje sie z obietnicy? Moja skora po calym dniu z tym kremem nie przesuszyla sie, wiec moge stwierdzic,ze ten krem nawilzyl moja skore (jednak moja cera jest mieszana, wiec posiadaczki cery suchej moga inaczej to odczuc). Nastepny punkt to nadanie skorze naturalnego wygladu. Moim zdaniem krem ten troszke ciemnieje na buzi... Niebardzo, ale jednak przez co u osob bladych moze dac efekt maski, ja bardzo blada nie jestem wiec u mnie ten efekt nie wystapil, zauwazylam jedynie lekkie sciemnienie. Krem ten po przypudrowaniu utrzymal mi sie caly dzien bez zadnych problemow.

(widac wyrownanie kolorytu, lekkie zaczerwienienia znikaja)
 Oceniam go na 5/6. Moim zdaniem spelnia w wiekszej mierze swoje zdania (jesli chodzi o mnie). Pomaga w walce z niedoskonalosciami, wyrownuje kolor cery (jednak z wiekszymi zaczerwienieniami sobie nie poradzi) i nawilza. Jesli, ktoras z Was sie zastanawia czy go nie kupic uwazam ze warto zaryzykowac. Produktu jest 75 ml, a kosztuje cos ok. 15 zl? wiec jak za taka pojemnosc to bardzo mala cena.

No comments:

Post a Comment

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)