Saturday, February 4, 2012

Zakupy Ziaja, Isana, Alterra, Basic

Hej;) Dzis chcialabym pokazac Wam moje ostatnie zakupy kosmetyczne i nie tylko;p Jest to pare produktow, o ktorych slyszalam dobre opinie, wiec postanowilam je wyprobowac;)
A więc po kolei.
1. Krem do rak Isana. Intensywny krem do rak z 5% urea. Na razie uzywam go od wczoraj u musze powiedziec, ze zachwytu nie ma, ale tez nie jest zly. Ma dosyc ciezka konsystencje, jest wydajny i w miare ladnie pachnie. Jego nawilzenie uwazam za standardowe. Ale z moimi przesuszonymi plackami na dloniach na razie nic nie zrobil:(  cena 3,99 Rossmann

(p.s nie mam zielonego pojecia dlaczego blogger mi odwraca te zdjecia;/ u mnie sa pionowo na kompie;/)
2. Pomadka pielegnacyjna do ust Alterra. O niej jak na razie moge powiedziec, ze bardzo dobrze nawilza i dlugo pozostaje na ustach, nawet pare h jesli nic nie jemy;) jestem na razie na TAK. cena 5,59 Rossmann

3. Maseczki Ziaja. Na ich temat na razie nie moge nic powiedziec, ale slyszalam, ze sa fajne;) cena 1,49 sztuka Rossmann
4. Gumka do wlosow Nanu ( z Rossmana). Ot zwykly kwiatuszek;) cena 6,99
5. Auomatyczna kontorówka do oczu Basic. cena 5,99 Schlecker 

1 comment:

  1. Maseczki z Ziaji są super używałam oczyszczającą. Pozdrawiam . Obserwujemy>

    ReplyDelete

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)