Tuesday, February 19, 2013

Eveline Kompleksowy krem BB 6 w 1 Test na skórze

Chciałam Wam pokazać, jak sprawuje się na twarzy krem "bb" z Eveline. 
Jak widzicie krycie baaardzo słabe, efekt naturalny, kolor stapia się z cerą (na wizażu widziałam opinie, że kolor jasny jest dla mulatek- bzdura). Moje odczucia i przemyślenia: bardzo ladnie pachnie, pozostawia skórę gładką w dotyku, nie zostawia smug, nie ciemnieje. Całkiem fajny produkt, dla tych którzy szukają czegoś lekkiego, co jedynie trochę wyrówna koloryt- na pewno nie nadaje się do jakiegokolwiek krycia. 


Przed

Po


5 comments:

  1. z garniera krem bb mi nie podszedl moze ten z eveline bedzie dobry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi tez nie podszedl z garniera, ale wtedy myslalam ze jak bb to zdziala cuda;p jednak trzeba sie nastawic, ze to nie sa te azjatyckie kremy bb i trzeba obnizyc im poprzeczke. z tego jestem na razie zadowolona;)

      Delete
  2. na lato może go kupię :D




    Zapraszam do mnie ;*
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Jak dotąd słyszałam o nim same negatywne opinie.

    ReplyDelete
  4. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje posty, możliwe, że będę wpadała tu częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete

Chętnie poczytam co macie do powiedzenia;) Proszę o konstruktywne wypowiedzi;)